Tuesday, April 7, 2009

sayang dan rindu ini milik mu...

aku menyusuri pantai pada rembang itu bersama satu kebahagian yang tercipta...ombak yang berhempas pulas menghamparkan dirinya ke pantai begitu jugalah hati ini ketika ini...rindu...

lewat itu aku terus melangkah...menghitung hari..menghitung waktu...dan yang aku pasti hati ini terlalu meronta-ronta agar melepaskan rindu yang menyesak dada...

ku terus mengorak langkah..jendela ku tutup rapi..pintu ku kunci kemas...ku pastikan tiada yang akan cuba menceroboh lagi...kerana ia telah berpenghuni....

aku bolosi ruang itu...mencari lagi ruang-ruang kosong yang perlu di isi...ada senyuman terukir tanpa ku sedar...rupanya tiada lagi ruang-ruang yang perlu aku isi...aku bahagia...

ku hempaskan sekujur tubuh bersama sebuah kebahagian...dan lena ku diulit mimpi indah...

Aku menyintai dia...

No comments:

Post a Comment